VyVolení 2013: Ve čtvrtek porazili ČT a zvýšili podíl mladých diváků

Reality show VyVolení 2013 má za sebou vůbec první výzvu, kterou televize Prima pojala emotivně se silným příběhem Pavlíny a Mirky. Jak si tento přímý přenos vedl v prime-timu? Přinášíme opět tabulku s dalšími doplněnými daty.

Ve čtvrtek, kdy blondýnky Mirka a Pavlína přiznaly svou orientaci v přímém přenosu, byla sledovanost reality show VyVolení 2013 440 tisíc diváků starších 15 let.

Pokud bychom číslo převedli na mladé publikum (cílová skupina 15-54 let), tak měli VyVolení sledovanost 303 tisíc diváků s podílem 16,09 % diváků, což je více než minulý čtvrtek, kdy měli VyVolení podíl 12,63 %. Sledovanost VyVolených tak u mladých diváků stále roste. Včerejší přímý přenos navíc porazil i konkurenční Českou televizi.
Pořadí včerejšího dne tak vypadá následovně:

Pořadí sledovanosti – diváci starší 15 let – 5.9.2013 (čtvrtek):
1) Ordinace v růžové zahradě (Nova) – 1 786 000 (podíl 46,49 %)
2) VyVolení 2013 (Prima) – 440.000 (podíl 12 %)
3) Jak chutná smrt (ČT) – 399 000 (podíl 10,66 %)

Velmi dobře si vedou i rekapitulace na Prima Love, které se stávají každý den nejsledovanějším pořadem na této stanici.
Celkově si VyVolení ve čtvrtek získali 577 000 diváků (440 tisíc na hlavní Primě + 137 000 na Prima Love).

VyVolení 2013 sledovanost

Zdroj: Mediář.cz