TV Prima je s reality show VyVolení 2013 spokojena

VyVolení 2013 prima sledovanost

Foto: iprima.cz

Ačkoliv média rozebíraly letošní reality show VyVolení 2013 jako neúspěch a propadák, nebylo tomu tak. Televize Prima po skončení celé show oznámila, že letošní čtvrtá řada byla úspěšná.

Průměrně sledovalo denní rekapitulace a živé přenosy na Prima Love průměrně 142 000 diváků. Zúčtování, výzvy a duely, které běžely na hlavním kanále TV Prima od 20.15, sledovaly v průměru 374 000 diváků.

Finále reality show VyVolení 2013 vidělo 651 tisíc lidí.

Programový ředitel TV Roman Mrázek řekl o letošní sérii následující:

„VyVolení splnili všechny tři části původního záměru, který jsme si vytyčili. V první řadě měli za úkol omladit diváky hlavního kanálu Primy. Za další jsme chtěli posílit prime time kanálu Prima Love, kde se stali VyVolení jednoznačným fenoménem. Poslední částí záměru bylo podpořit divizi Prima On-line,“

Jiřina Köppelová, šéfka obsahu internetových portálů TV Prima si také myslí, že reality show VyVolení 2013 byla úspěšná:

,,VyVolení byli určeni pro jinou cílovou skupinu, než na jakou je zaměřen hlavní kanál Primy. Zásah, kterého televize dosáhla, je tedy úspěchem,“

Generální ředitel televize Prima vnímá letošní VyVolené rovněž jako úspěch. Dle jeho slov chtěl pomocí reality show VyVolení omladit publikum TV Prima, což se povedlo.

,,Na jedné straně sledovanost 10 až 12 procent asi není žádná výhra. Na druhé straně VyVolené na internetu sleduje dalších 250 tisíc lidí, které kdybychom dokázali dostat k televizi, byl by pořad hned v jiném světle. Televize a internet jsou ale zatím dva oddělené světy, kde se překryv příliš nedaří. Tohle je pro nás do budoucna velká výzva. Další důvod, proč jsme VyVolené vysílali, byl právě ten, že chceme televizi trochu omladit. To se nám povedlo až příliš.“

Jediný, kdo si „stěžuje“ na letošní sérii je obchodní ředitel TV Prima Michal Beran, který řekl:

,,Je pravda, že projekt VyVolení nenaplňuje naše očekávání. Divácká skladba je zde ale mladší a do strategie cílové skupiny 15 až 65 let zapadá. Důležité je se dokázat z těchto věcí poučit a využít pro náš další rozvoj. Vracet se zpět a říkat si, co by kdyby, nemá smysl“

Ze čtyř hlavních subjektů televize Prima, jsou tři spokojeni (generální ředitel, programový ředitel, šéfka online obsahu) a jeden z nich nespokojen (obchodní ředitel). A co vy? Byli jste spokojeni s letošní sérií či nikoliv?


Čtěte také:
VyVolení 5 – Budou nebo nebudou?
Ukončení reality show VyVolení 2013 televizi Prima moc nepomohlo
VyVolení 2013 porazili SuperStar, hokej i volby